Retourbeleid


Bij Ebikesets doen we er alles aan om ervoor te zorgen dat u tevreden bent met uw aankoop. Mocht u om welke reden dan ook niet tevreden zijn met uw product, dan kunt u het retourneren.

Bij retourzendingen proberen we, naast de wensen van de klant, ook rekening te houden met het milieu. Onze ervaring leert dat er veel onnodige retouren plaatsvinden door het niet goed bekijken van het product en het niet of onvolledig lezen van de productomschrijving. 

Het onnodig heen en weer sturen van de producten draagt niet bij aan een schoner millieu. Iets waar wij bij Ebikesets veel waarde aan hechten.

Bij een retourzending van een verkeerd besteld product houden we daarom de verzendkosten, gemaakt door Ebikesets, in op de terugbetaling. Gezien onze ervaring met de vele retouren die wij moeten verwerken, rekenen we ook 1% verwerkingskosten over het aankoopbedrag.

Retourneren: 

  • Retourzendingen moeten binnen 14 dagen na ontvangst van het product worden aangevraagd. Dit kan door te mailen naar [email protected].
  • Vermeld hierbij het ordernummer en om welk product het gaat.
  • Het product moet in originele, onbeschadigde staat zijn. Stuur het product, inclusief de aankoopfactuur, in de originele verpakking retour naar het volgende adres:

           Ebikesets

           De Peppel 31

           9245JB Nij Beets

           Nederland

 

  • Indien het geretourneerde product beschadigd of incompleet is bij terugname door Ebikesets, zullen er kosten in rekening worden gebracht. De klantenservice neemt hierover contact met u op.
  • Bij retourzendingen zijn de verzendkosten en 1% verwerkingskosten voor rekening van de klant. Uitzondering geldt voor producen die beschadigd of defect zijn geleverd.
  • Terugbetalingen worden normaal gesproken binnen 3 werkdagen na ontvangst van de retourzending uitgevoerd
  • Op maat gemaakte producten of producten die speciaal voor u zijn samengesteld, kunnen niet worden geretourneerd

Garantie:

  • Op al onze producten zit een standaard garantietermijn van 2 jaar vanaf de datum van aflevering (factuurdatum is hierbij bepalend), tenzij uitdrukkelijk anders is overeengekomen of vermeld. Indien u aanspraak wilt maken op de garantie vragen wij u dit schriftelijk te doen.
  • Bij garantie gevallen proberen wij, waar mogelijk, te repareren om verspilling tegen te gaan. Mocht dit echter niet mogelijk zijn, dan wordt er een nieuw product geleverd binnen de garantie termijn. Bij een reparatie van uw product streven we er naar binnen 1 tot 2 weken de garantie af te handelen.
  • Zie voor de garantiebepalingen hoofdstuk 10 van onze algemene voorwaarden.